Hoe het allemaal begon.

02-03-2019

Toen ik verleden jaar mijn entourage vertelde dat ik een cursus weddingplanning ging volgen, was de reactie bijna unaniem : eindelijk ! dat is toch helemaal uw ding en eigenlijk doet je het al jaren als hobby.

De liefde voor elegant gedekte tafels kreeg ik letterlijk met de paplepel ingegoten. Bij mij ouders thuis werd elk tafelgebeuren omgetoverd tot een onvergetelijke moment. Mama was altijd druk in de weer met het uitproberen van nieuwe receptjes en het maken van bijzondere tafeldecoratie. Papa was kapitein ter lange omvaart en bij zijn thuiskomst haalde mama natuurlijk haar beste servies uit de kast !  Zelfs al kwam het bezoek onverwachts, de tafel was altijd perfect gedekt.

Bloemen uit de tuin, mooie borden, schitterend zilverwerk, de geur van de linnenkast, fonkelende kaarsjes... Ik zie mezelf nog zitten, als klein meisje in de keuken van ons ouderlijk huis, gefascineerd toekijkend hoe mama de tafel transformeerde tot een royale feestdis.

De liefde voor het koken erfde ik (helaas) niet van haar, de passie voor een feestelijke aankleding gelukkig wel.

Gedurende heel mijn leven werd er altijd graag gasten ontvangen, grote feesten georganiseerd en gezellig getafeld. Ik verheug mij elke keer om van mijn tafel een echt pronkstukje te maken - en dat hoeft lang niet altijd moeilijk of onbetaalbaar te zijn. Broeden op de juiste kleurencombinatie, een thema uitkiezen, wat knutselen, een vintage servies uitzoeken in de kelder en ik ben niet meer te stoppen !

Gezellige sfeerhoekjes creƫren voor een huwelijk met gevonden vintage objecten en met de hulp van mijn handige David maken mij zo gelukkig dat het zonde zou zijn om dat niet met jullie te delen.

Weddingplanner nodig of meer info over een evenementenstyling surf dan naar  www.amandine-events.be.



Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin