De leukste trouwtrends voor 2019.

26-01-2019

Een regenachtige namiddag, putteke winter. Niets leuker om doorheen Pinterest te gaan en te dromen van de prachtige bruiloften van deze zomer. 

Ik heb enkele trends voor 2019 klaarliggen en al vind ik vooral dat het bruidspaar moet doen waar hij zich goed bijvoelt en dat trends enkel kunnen helpen in jouw keuzes maar zeker niet moeten gevolgd worden.

Ze kunnen mij trouwens ook niet allemaal bekoren, maar ik hou ze wel ergens in een schuifje van mijn achterhoofd.


De Pantone kleur voor 2019 is living corail.  Terug te vinden in prachtige wilde boeketten, indrukwekkende weddingcakes versierd met eetbare bloemen of met de hand geschilderde aquarellen.

Een van de toppers in de decoratie van je huwelijk is de flower hoop : de mogelijkheden zijn oneindig gaande van reusachtige backdrop vol met verse bloemen tot kleine exemplaren boven de tafels of tegen een muur, of waarom geen bruidsboeket ?


Meer dan ooit gaat de aandacht naar persoonlijkheid en gezelligheid, het "samen zijn" en samen genieten van een prachtige dag. Deze trend is zeker aanwezig bij cateraars, die leuke alternatieve bieden aan de traditionele 4-gangen menu of de iets wat oudbollige buffet. SHARING staat centraal en zo kan je een combinatie maken van gedeelde gerechtjes zodat alles er wat gemoedelijker aan toe gaat. 

Foodtrucks zijn ook nog een leuke alternatief, maar thema-buffetjes doen het ook ontzettend goed. 

Er wordt voldoende aandacht gegeven aan alternatieve voor vegan en/of veggiekeuken.



Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin